Novice

06.09.2021

Koncept Recharge podjetja Volvo je manifest za čisto električno prihodnost podjetja Volvo Cars

Za Volvo Cars je elektrifikacija več kot le premik na področju pogonskih sklopov. Predstavlja novo paradigmo v oblikovanju avtomobilov, koncept Recharge podjetja Volvo pa je manifest za naslednjo generacijo povsem električnih vozil Volvo.

V skladu z dediščino skandinavskega oblikovanja ima koncept Recharge v središču mantro "manj, a bolje". Z odstranitvijo zapletenosti motorja z notranjim zgorevanjem so oblikovalci, na primer, lahko nadalje razvili razmerja avtomobila, da so povečali notranji prostor, hkrati pa izboljšali aerodinamično učinkovitost.  Rezultat je avtomobil, ki zagotavlja resnično boljše rešitve za podporo trajnostnemu družinskemu življenju.
 
Prva generacija električnih avtomobilov Volvo si deli tla z avtomobili na motor z notranjim zgorevanjem, kar zahteva ravnovesje v razmerju in prostoru, da lahko sprejme tako baterijo kot motor z notranjim zgorevanjem.
 
Naslednja generacija popolnoma električnih avtomobilov Volvo – prvi je električni naslednik vozila Volvo XC90 SUV – bo imela ravno dno, kot je prikazano v konceptu Recharge.
 
Z odstranitvijo motorja in njegovo zamenjavo z baterijo pod ravnim dnom so oblikovalci podaljšali medosno razdaljo in velikost koles avtomobila.  Rezultat so krajši previsi, pa tudi veliko več notranjega prostora, vključno z velikim odlagalnim prostorom med sprednjima sedežema.
 
V naprednem konceptu Recharge so te napredne oblike privedle oblikovalce do tega, da so prestavili sedeže, optimizirali profil strehe in spustili pokrov motorja avtomobila, hkrati pa ohranili visoko razgledno točko, ki jo imajo vozniki avtomobilov, kot so Volvo XC40, XC60 in XC90, tako radi. Ta pristop ustvarja večjo učinkovitost aerodinamike v primerjavi z običajnim SUV, kar izboljša doseg.
 
Ta konceptni avtomobil predstavlja tudi nov oblikovalski jezik podjetja Volvo.  Če nadaljujemo s temo "manj, a bolje", lahko povemo, da so bili odstranjeni vsi nepotrebni elementi, tisto, kar je ostalo, pa je obdelano z nadvse natančno izvedbo.
 
Tradicionalna maska je nadomeščena s ščitom podobno strukturo, podprto z novo interpretacijo oblike žarometov Thor’s Hammer podjetja Volvo Cars. Sem spada najnovejša čista grafika s tehnologijo visoke ločljivosti, ki se odpre ponoči in razkrije glavne enote luči.
 
Značilne navpične zadnje luči se povezujejo z močno oblikovalsko dediščino blagovne znamke, vendar so preoblikovane s kompletom kril, ki se raztezajo pri večjih potovalnih hitrostih, da bi še dodatno izboljšali celotno aerodinamiko.
 
"Naš Concept Recharge predstavlja manifest za povsem električno prihodnost podjetja Volvo Cars, pa tudi za nov tip vozila," je povedal Robin Page, vodja oblikovanja.  "Prikazuje nove in sodobne razsežnosti, ki se povezujejo s povečano vsestranskostjo in kažejo, kaj lahko tehnologija omogoči na področju oblikovanja."
 
Oblikovalski jezik podjetja Volvo ima tudi novo obliko znotraj koncepta Recharge. Ravno dno zagotavlja več prostora in boljši položaj sedenja za vse, ki so v avtomobilu.
 
Velik, 15-palčni stoječi zaslon na dotik je središče nove in izboljšane uporabniške izkušnje za povezan informacijsko-razvedrilni sistem podjetja naslednje generacije. Tehnologija, ki je oblikovana na način, da je logična in intuitivna za uporabo, pomaga zagotoviti umirjeno in mirno izkušnjo. 
 
Najnovejša informacijsko-razvedrilna tehnologija gre z roko v roki s tistimi drugimi značilnostmi skandinavskega oblikovanja: čiste linije in obsežna uporaba trajnostnih in naravnih materialov v notranjosti kabine.
 
"Znotraj koncepta Recharge smo ustvarili resničen občutek skandinavske dnevne sobe," je dejal Robin Page. "Notranjost vključuje našo najnovejšo tehnologijo uporabniške izkušnje z lepimi, trajnostnimi in naravnimi materiali. Vsak del notranjosti je kot umetniško delo in bi lahko stal kot samostojno pohištvo v sobi. Uporabljamo najnovejše tehnologije, vendar ne zaradi njih samih. Vedno se osredotočamo na prednosti, ki jih lahko tehnologije prinesejo."
 
Nazadnje pa koncept Recharge odraža tudi varnostne ambicije podjetja Volvo Cars v prihodnjih letih. Senzor LiDAR, ki ga je izdelalo tehnološko podjetje Luminar in je kritični del načrta podjetja Volvo Cars za prihodnjo tehnologijo varnega avtomatiziranega pogona, je postavljen v optimalen položaj na strehi, da zbira podatke o okolici avtomobila.
 
"S konceptom Recharge nadaljujemo bogate korenine oblikovalske DNK podjetja Volvo na sodoben in svež način, ko se premikamo v svojo povsem električno prihodnost," je zaključil Robin Page. "Predstavlja vse, za kar verjamemo, da kupci pričakujejo od povsem električnih avtomobilov Volvo, in to filozofijo bomo z navdušenjem vključili v svojo naslednjo generacijo avtomobilov."

 

------------------------------------------

Volvo Car Group v letu 2020
V poslovnem letu 2020 je Volvo Car Group zabeležil dobiček iz poslovanja v višini 8.5 BSEK (14.3 BSEK v letu 2019). Prihodki v tem obdobju so znašali 262.8 BSEK (274.1 BSEK). V celotnem letu 2020 je svetovna prodaja dosegla 661.713 (705.452) avtomobilov, kar je 6,2 odstotka manj kot v letu 2019.
 
O Volvo Car Group
Volvo Cars je bil ustanovljen leta 1927. Danes je ena najbolj znanih in uglednih blagovnih znamk na svetu s prodajo 661.713 avtomobilov v letu 2020 v približno 100 državah. Volvo Cars je od leta 2010 v lasti kitajskega holdinga Zhejiang Geely Holding.
 
Od decembra 2020 naprej je Volvo Cars v povprečju zaposloval približno 40.000 (41.500) delavcev, zaposlenih za polni delovni čas. Sedež podjetja Volvo Cars, razvoj izdelkov, trženje in administracija se v glavnem nahajajo v Göteborgu na Švedskem. Sedež podjetja Volvo Cars za azijsko-pacifiško regijo se nahaja v Šanghaju. Glavne tovarne za proizvodnjo avtomobilov podjetja se nahajajo v Göteborgu (Švedska), Gentu (Belgija), Južni Karolini (ZDA), Chengduju in Daqingu (Kitajska), medtem ko se motorji izdelujejo v Skövdeju (Švedska) in Zhangjiakou (Kitajska), komponente karoserije pa v Olofströmu (Švedska).
 
V skladu s svojim novim poslanstvom podjetja želi Volvo Cars strankam zagotoviti svobodo gibanja na oseben, trajnosten in varen način. To poslanstvo se odraža v številnih poslovnih ambicijah: na primer, do sredine tega desetletja želi, da bodo polovico njegove svetovne prodaje predstavljala povsem električna vozila, in vzpostaviti pet milijonov neposrednega poslovanja s potrošniki. Volvo Cars je prav tako zavezan nenehnemu zmanjševanju emisij ogljika s ciljem, da bi do leta 2040 postal podnebno nevtralno podjetje.
 

Povprečna poraba goriva: 4,4 – 8,3 l/100 km. Emisije CO2: 117 - 192 g/km. Emisijska stopnja: EURO 6d-TEMP-ISC. Emisije NOx: 0,0137 - 0,0671 g/km. Vrednost specifične emisije trdnih delcev pri dizelskih motorjih: 0,00011 - 0,00078 g/km, število delcev: 0,08 E+11 – 5,41 E+11. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov. Cene ne vsebujejo stroška kovinske barve in priprave vozila. Za tipkarske napake ne odgovarjamo. Slike so simbolične. Več informacij o ponudbi pri pooblaščenem Volvo prodajnem zastopniku. MAXX AUTO d.o.o., Leskoškova 2, 1000 Ljubljana

Volvo in piškotki

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije. Več o piškotkih.

Sprejmem